..:: nuffnang ::..

Saturday, May 26, 2012

lori tembikai vs viva

Assalamualaikum. hari ni dengan rasa kemalasan yang membuak2 untuk keluar bandar akhirnya terpaksa jua bersiap2 akibat dipaksa oleh bapak sedara ku... okei.. .sangat2 malas nak keluar sebenarnya.. penat sangat3 sebab...sebab...sebab...hehe...sebab itu biarlah diri ku sahaja yang tahu..

Menuju keluar dari simpang rumah... 
OMG... mengapakah?? bala apakah ini?? adakah aq berada di kl?? atau adakah semua ini aq hanya bermimpi gara2 kepenatan?? ohh...tidak.. realiti sebenarnya... tiada istilah bermimpi disiang hari okei..

Mengapa aq berkata begitu??
Jalan jem la kawan2 sekalian.. tidak2 pernah ku lihat disini jalan seperti di kl.. tapi mangapa semua ini terjadi?? adakah terdapatnya road block dihadapan?? ataupun pembaikian jalan sedang dijalankan?? aq masih tertanya2.. ok, setelah setengah jam kepenatan menunggu di jalan yang jem itu yang seharusnya hanya 5-10 minit perjalanan akhirnya segala persoalan aq terjawab..

Innalillah!! terdapat kemalangan dihadapan rupanya.. sesampainya kami disana hanya tinggal kenderaan sahaja...mungkin... sepertinya mangsa sudah tiada di tempat kejadian kerana tiada kelibat mereka disitu... mungkin sudah dibawa pergi ke hospital..
astaghfirullah..
macam mana la keadaan mangsa..
Keadaan kereta viva x sempat diambil kerana viva tersebut berada di seberang jalan dan terperosok kedalam semak.. viva tersebut mengalami remuk yang agak teruk dibahagian hadapan kenderaan..

Harap2 kesemua mangsa terselamat dari kemalangan ini...insyaallah.. 

20 comments:

  1. semoga semua selamat...
    tp sayang la buah tembikai tu abis pecah semua kan

    ReplyDelete
  2. dahsyattt.. uhuuuu.. ummm siss.. nak tanyee.. sis pakai ape eyh kt muke?? comelll. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai..xpakai pape la darl..edit je lebih 2 :)

      Delete
  3. Replies
    1. mmg 2 yang diharapkan...tp dgr citer driver lori 2 meninggal.. :(

      Delete
  4. harap semuanya selamat... xda yg maut... seriau tgk buah tu bersepah2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade org ckp driver lori 2 mnggal.. n driver viva 2 slmat..esoknye 2 sptutnye dia kawin..

      Delete
  5. Ya Allah..takutnya tengok !! harap2 semuanya selamat

    ReplyDelete
  6. err.. viva tu mestik teruk kn? sbb berlanggar ngn lori.. hrap2 semuanya selamat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. viva 2 xdpt nak tgok sbb msk dlm semak..tp alhamdulillah selamat..

      Delete
  7. yah Allah.. lori tu langgar viva ke? hish... seram la..

    ReplyDelete
  8. teruk kan! ngeri tgk tembikai tu bgemlimpangan. cam teruk aja.

    ReplyDelete
  9. tembikai nampak sedap tu , btw teruk gak kemalangan ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ngok kat tmbikai 2 mmg nmpak sdp..n kmlgn 2 mmg trok sbb driver lori 2 mnggal..

      Delete

tinggal pesanan anda yang +ve ataupun yg -ve bg meningkatkan prestasi terkini~

trimas! ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...